دلنوشته آزاد

صفحه ای برای یادداشت دلنوشته های خود

دلنوشته آزاد

صفحه ای برای یادداشت دلنوشته های خود

دبنوشته های آزادی از خود بجای بگذارید...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۰ مرداد ۹۳، ۱۰:۲۴ - Elham Soleimani
    are daghighan
  • ۹ مرداد ۹۳، ۰۱:۲۳ - Elham Soleimani
    I love it
نویسندگان

عاشقانه

پنجشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۳۴ ق.ظ

سخت است که او اشک هایت را بعد از دیدنشان درک کرد اما من از راه دور و بدون دیدنشان قطره قطره درک کردم و با آهنگ اشک هایت همراه شدم...

اما تو باز هم او را همدم دردهایت دانستی...

انصاف هست یا نه!؟نمی دانم!

اما آرزو دارم تا آخرعمر قدر تمام دانه های اشکت را بداند...

کارى از دوست گلم الهام جون.عزیزم مرسى:-)


  • حافظه 00

اشک.انصاف قدر

نظرات (۲)

چشم عزیزم حتما

البته اگه قابل وبلاگ قشنگت رو داشته باشه

پاسخ:
عزیزمى این چه حرفیه.خیلیم ناز بودن

وای خجالتم نده عزیزم.خواهش میکنم

پاسخ:
منتظر متنای قشنگت هستم عزیزم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی